Slăbit rapid: Câte calorii au alimentele pe care le consumi frecvent?

Dacă ţi-ai propus să-ţi construieşti un meniu de dietă că să reduci caloriile şi să scapi de kilogramele în plus este important să cunoşti câteva detalii despre conţinutul caloric al alimentelor pe care le mănânci zilnic. Vezi mai jos o listă!

Că să faci un plan alimentar eficient şi să dea roade la finalul lunii trebuie să fii atentă la caloriile pe care le consumi zilnic. asta nu înseamnă să devii obsedată de acest lucru şi să calculezi fiecare aliment pe care îl consumi şi să excluzi din dietă grăsimile bune, ci doar să cunoşti acele produse care te pot ajută într-o cură de slăbire. atunci când vrei să slăbeşti este fundamental să controlezi cantitatea de calorii pe care le consumi, măcar în mare, că să aproximezi şi să nu depăşeşti o limită pentru că atunci se vor acumula sub formă de grăsimi.

Iată o lista cu 53 de alimente consumate frecvent şi conţinutul lor caloric pe 100 de grame:
1. Alune = 565
2. Ananas = 45
3. Arahide = 580
4. Ardei = 20
5. Banană = 45
6. Bere = 32
7. Biscuiţi = 435
8. Brânză proaspătă = 330
9. Brânză uscată = 425
10. Cartofi = 80
11. Castravete = 12
12. Ceapă = 25
13. Ciocolată cu lapte = 535
14. Ciocolată neagră = 520
15. Cireşe = 57
16. Coniac = 235
17. Fasole albă = 285
18. Fasole verde = 30
19. Iaurt = 80
20. Lapte gras = 65
21. Lapte slab = 35
22. Lămâie = 6
23. Linte = 315
24. Mandarină = 36
25. Margarină = 745
26. Mazăre = 76
27. Măr = 45
28. Morcovi = 32
29. Migdale = 575
30. Năut = 330
31. Nuga = 470
32. Orez = 350
33. Ouă = 150
34. Pâră = 40
35. Paşte = 370
36. Pâine albă = 255
37. Pâine integrală = 180
38. Pepene galben = 25
39. Pepene verde = 19
40. Piersici = 36
41. Portocală = 36
42. Prune = 43
43. Roşii = 18
44. Sfeclă = 28
45. Smântâna = 475
46. Smochine proaspete = 65
47. Spanac = 18
48. Sparanghel = 15
49. Struguri = 62
50. Ulei de măsline = 185
51. Unt = 750
52. Vin dulce = 225
53. Vinete = 23.

Ne-am inspirat din cartea Jordinei Casademunt “Tratamente naturale pentru combaterea celulitei” pentru a stabili conţinutul caloric al alimentelor prezentate.

Nu exclude din dietă grăsimile bune!
Chiar dacă migdalele crude, nucile crude, uleiul de măsline, avocado sau alte nuci oleaginoase/seminţe au un conţinut caloric ridicat, ele nu trebuie să lipsească din dietă zilnică, deoarece sunt esenţiale pentru bună funcţionare a organismului. Dacă sunt consumate în cantităţi moderate (10 migdale sau 10 nuci că gustare între mesele principale) aceste grăsimi care sunt numite “grăsimi bune” nu îţi vor afecta siluetă.

Sursa www.eva.ro