Sfaturi nutritioniste

Este important sa mancati la intervale regulate,ideal ar fi la fiecare 3-5 ore,lucru care va ajuta in a va mentine nivelul de zahar din sange stabil.Trebuie sa beti 6-8 pahare de apa pe zi pentru a ramane hidratati si mancati 5 portii de fructe si legume pe zi.
Trebuie sa va feriti de alimentele cu grasimi:carnati,placinta cu carne de porc,salam,sosuri.La fel si de biscuiti,prajituri si deserturi .

Painea,cartofii,pastele sunt alimente bogate in carbohidrati.Aceste alimente luate simple nu ingrasa,insa daca pentru paste faceti de exemplu un sos de smanatana,cantitatea de grasimi automat creste.

Alcoolul consumat cu moderatie poate fi benefic pentru sanatate.Insa nu poate fi folosit drept “combustibil”pentru exercitiile fizice,si nici nu ofera vitamine,minerale,fibre.

Uleiul de masline este ideal pentru salate.

Produsele lactate sunt o sursa mare de grasimi si colesterol.Cea mai buna alternativa este aceea de a cumpara produse lactate cu un “continut redus de grasimi”,acestea oferindu-va toate elementele nutritive,fara elementul de grasime.

Nu este necesar sa taiati carnea din dieta.Puteti consuma carne de peste(ton,macrou,hering)de cel putin 3 ori pe saptamana deoarece contin uleiuri benefice.