Sfaturi de alimentatie pentru oamenii in varsta

Slabesti sanatos cu Duoslim

Consumul corect de alimente nu trebuie sa fie complicat.Inainte de a manca ganditi-va la ce se intampla in farfuria dvs.Alegeti nutrientii de care aveti nevoie,fara prea multe calorii.Construiti o farfurie cu alimente sanatoase cum ar fi legumele,fructele,cerealele integrale,lactate scazute in grasimi si alimente slabe in proteine.

Rezervati jumatate din farfurie legumelor si fructelor
Mancati legume variate,in special legumele verzi,legume rosii si portocalii.
Adaugati fructe la mese si gustari.Cumparati fructe care sunt uscate sau conservate,precum si fructe proaspete.
Alegeti cerealele integrale.Consumati-le fara grasimi sau cu lapte degresat,iaurt sau branza.
Adultii mai in varsta au nevoie de mai mul calciu si vitamina D pentru a le mentine oasele sanatoase.

Variati proteinele
Mancati alimente din grupa produselor alimentare de proteine in fiecare saptamana,cum ar fi fructe de mare,nuci,fasole si mazare,precum si carne slaba,carne de pasare si oua.

Bucurati-va de mancare,dar mancati mai putin
Majoritatea oamenilor mai in varsta au nevoie de mai putine calorii decat in anii de tinerete.Evitati portiile supradimensionate.Incercati sa utilizati o farnurie mica.Gatiti mai des acasa,in acest fel aveti control asupra alimentelor.Alegeti feluri de mancare, care includ legume,fructe si cereale integrale.