Sfaturi!!!

Sfat:Slabesti sanatos cu Duoslim
Daca alegeti sa urmati un plan alimentar vegetarian,asigurati-va ca aveti suficiente substante nutritive,care se iau de regula de la produse de origine animala cum ar fi branza,oua,carne si lapte.
Nutientii care pot lipsi intr-o dieta vegetariana:
1.Calciul-produse lactate,bauturi din soia cu adaos de calciu,tofu,varza,broccoli
2.Fierul-acaju,spanac,linte,naut,paine sau cereale cu adaos de fier
3.Proteine-oua,produse lactate,mazare,fasole,nuci,seminte,burgeri pe baza de soia
4.Vitamina B12-oua,produse lactate
5.Vitamina D-alimente si bauturi cu adaos de vitamina D,lapte,bauturi din soia,cereale
6.Zinc-cereale integrale,nuci,tofu,verdeturi

Sfat:
Alegeti carnea in asa fel incat sa aiba cat mai putina grasine,taiati toata grasimea care e vizibila.Carnea care contine o cantitate mai mica de grasine este cea de pui,de vita,cotletele de porc.Incercati sa mancati portii cat mai mici.Aveti grija sa nu depasesca mai mult de 100 de grame bucata de carne pe care o mancati la o masa.

Sfat:
Incercati sa consumati 3 cani pe zi de lapte fara grasimi si produse lactate.Acest lucru poate sa includa bauturi din soia imbogatite cu vitamina D.Daca nu puteti digera lactoza alegeti produsele lactate fara lactoza.

Sfat:Faceti cel putin 10 minute miscare de trei ori pe zi,cel putin 5 zile pe saptamana.La munca cand luati o pauza faceti cativa pasi,in loc sa luati liftul incercati sa utilizati scarile.Dati-va jos din mijlocul de transport cu o statie mai repede si mergeti pe jos.Mergeti la dans cu prietenii.

Optati pentru mese si gustari care sa contina alimente sanatoase.Incercati de exemplu:
-la micul dejun fungi de ovaz cu lapte degresat,acoperit cu fructe de padure sau o felie de paine prajita din grau integral cu marmelada
Incercati sa va pregatiti de seara pachetul pentru a doua zi,astfel nu o sa mai plecat dimineata de acasa in graba si o sa uitati de pachet.