Sfaturi!!!

Slabesti sanatos cu Duoslim

Omul are nevoie in medie in jur de 2500 calorii pe zi.Femeia are nevoie in medie de 2000 de calorii.Majoritatea persoanelor mananca mai multe calorii decat au nevoie.
Trebuie sa mancati o gama larga de produse alimentare pentru a va asigura ca o obtineti un regim alimentar echilibrat iar organismul dumneavoastra primeste toate substantele nutritive de care are nevoie.

Masa cu alimente bogate in amidon
-alimentele bogate in amidon ar trebui sa constituie aproximativ o trime din alimentel pe care le mancati,
-alimentele bogate in amidon:cartofi,cereale,paste,orez si paine;
-alegeti soiuri de cereale integrale,ele contin mai multe fibre si te pot face sa te simti plin mai mult timp
-multe perosane considera ca alimentele bogate in amidon ingrasa,insa acestea contin mai putin de jumatate din caloriile pe care le contin grasimile.

Mancati multe fructe si legume
-este recomandat sa mancati cel putin 5 portii de diferite fructe si legume pe zi.

Mancati mai mult peste
-pestele este o sursa buna de proteine si contine multe vitamine si minerale,
-este recomandat sa mancati cel putin 2 portii de peste pe saptamana,din care una sa fie din peste gras;
-pestele gras este bogat in Omega-3,grasimi care pot ajuta la prevenirea bolilor de inima
-pesti grasi sunt:somonul,macroul,pastravul,heringul,tonul proaspat,sardinele
-pesti care nu sunt grasi:codul,tonul din conserva,calcanul,merluciul.

Reduceti grasimile si zaharul
-aveti nevoie de grasimi in dieta dvs insa e important sa se acorde atentie la cantitate si tipul de grasime pe care il mancati;
-exista 2 tipuri de grasimi:saturate si nesaturate
-grasimule nesaturate pot creste cantitatea de colesterol din sange,pot creste riscul de a dezvolta boli de inima.
-grasimile saturate se gasesc in multe alimente:branza,biscuiti,carnati,smantana,unt,untura;