Fund perfect

Exercitii fund:

1. Ridica bazinul:
Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti. Aseaza-ti mainile pe podea pentru sprijin. Incordeaza-ti fesele, ridica-ti bazinul aruncandu-l in fata, apoi revino in pozitia initiala. Nu este un exercitiu dificil. Trebuie doar sa ai grija ca miscarile sa fie ample.

2. Ridica piciorul:
Intinde-ti mainile si genunchii si ridica piciorul stang pana ajunge sa fie paralel cu podeaua. Indoaie genunchiul stang si sprijina-te pe ambele maini si pe piciorul drept. Incordeaza muschii fesieri ridicand piciorul cat poti de mult dar fara al intinde. Apoi revino la pozitia initiala. Dupa un set de 8 repetari pe piciorul stang, treci la piciorul drept. Pentru a complica putin exercitiul, poti adauga o greutate pe glezna.

3. Greutatea de pe glezne:
Pune-ti o greutate la glezna stanga si lasa-ti mainile si picioarele intinse pe podea. Relaxeaza-ti umerii si tine-ti spatele drept. Ridica piciorul cu greutatea pe glezna la 90 de grade avand genunchiul indoit. Incordandu-ti muschii fesieri, ridica-ti piciorul inspre tavan, apoi revino la unghiul de 90 de grade.

4. In genunchi:
Aseaza-te pe podea in genunchi, in sprijinit pe maini. Ridica fiecare picior si revino apoi in pozitia initiala. Ai grija sa nu ridici piciorul in lateral si sa nu-ti rasucesti bazinul.

5. O greutate pe umeri:
Pune-ti o greutate pe umeri dar ai grija ca ea sa nu se sprijine pe gat. Apleaca-te cu spatele drept pana cand coapsele vor fi paralele cu podeaua. Apoi revino in pozitia initiala. Ar fi indicat sa iti fixezi privirea asupra unui punct imaginar de pe perete pentru a nu avea tendinta de a tine capul aplecat