Exercitii pentru brate

Exercitiul 1
Acesta va va ajuta sa va tonifiati bicepsii brahiali. Pozitia: stand in picioare, cu coloana dreapta, mainile pe langa corp, privirea ianinte.
Exercitiu: Cu fiecare mana in parte sau cu ambele simultan se vor face ridicari cu gantere de minim 3 kg. Este de preferabil sa nu folositi bara cu greutati, caci va pacaliti, una din maini (in general dreapta) este mai puternica si va fi mai solicitata, creandu-se astfel un dezechilibru intre cele doua brate.

Exercitul 2
Acesta va tonifica atat musculatura posterioara a bratului (tricepsii brahiali) cat si cea a pectoralilor, avand efecte de ridicare si tonifiere a sanilor la femei. Aceste exercitii sunt asa-numitele flotari. Pozitie: culcat pe burta, va ridicati sprijinindu-va in maini. Aveti grija ca restul corpului sa fie drept, privirea inainte, mainile paralele.

Exercitiul 3
Acest exercitiu tonifica atat tricepsii brahiali cat si musculatura laterala a toracelui. Pozitie: in picioare, spatele drept, privirea inainte.
Exercitiu: cu o gantera in mana (minim 3 kg) veti efectua ridicari pe verticala cu bratul respectiv.

Exercitiul 4
Pozitie: in picioare, cu bratele ridicate deasupra capului, tinand o gantera.
Exercitiu: faceti ridicari si coborari ale bratelor, pe verticala, miscand in special antebratele, minim 20.

Exercitiul 5
Va trebui sa acordam atentie si mobilitatii bratelor, incercand sa lucram pentru tendoanele centurii scapulo-humerale (legatura dintre brat si trunchi, deci la nivelul umarului). Veti avea nevoie de un snur, un prosop, o curea, ce aveti la indemana. Pozitia: in picioare, cu spatele drept si privirea inainte, veti tine in maini capetele prosopului care va trece prin spatele corpului.
Exercitiu: Ridicati mainile cat mai sus, incercand ca distanta la care tineti prosopul sa fie cat mai mica.

Exercitiul 6
Pozitie: stand pe spate cu fata in sus veti tine in fiecare mana cate o gantera. Mainile sunt indoite la piept.
Exercitiu: faceti ridicari pe verticala, minim 20.

Exercitiul 7
Acest exercitiu este pentru umeri. Pozitie: in picioare, cu bratele pe langa corp si cu gantere de minim 3 kg in maini. Veti face ridicari pe laterala cu bratele, pana sus, minim 20.

Exercitiul 8
Acest exercitiu este destinat musculaturii antebratului. Cu o gantera de minim 3 kg in mana va veti aseza antebratul pe un scaun, astfel incat palma cu gantera sa atarne la marginea acestuia. Veti face ridicari de palma, cu antebratul ramanand lipit de scaun. Exercitiile le veti face atat cu partea anterioara a antebratului in sus (pentru flexori) cat si cu partea posterioara a antebratului in sus (pentru extensori). 30 de ridicari sunt suficiente.