Dr. Oz: Ce să mănânci şi ce exerciţii să faci pentru a corecta zonele problemă

Există alimente şi exerciţii care te ajută să slăbeşti, în funcţie de zonele care sunt predispuse la îngrăşat. Descoperă cele mai bune trucuri recomandate de antrenoarea celebrităţilor de la Holywood!

Tracy Anderson, recunoscută ca fiind antrenoarea celebrităţilor de la Hollywood a fost invitată în emisiunea “The Dr. Oz Show” pentru a împărtăşi din secretele sale pentru a avea un corp de invidiat. Ea mizează pe exerciţiile fizice care lucrează anumite zone şi grupe de muşchi considerate de unii specialişti nesemnificative. Însă potrivit teoriei sale tocmai aceste grupe sunt cele care asigură tonifierea corpului, fără să câştigi o masă musculară care deformează şi oferă o linie masculină trupului femeiesc.

Iată care sunt recomandările sale alimentare şi ce exerciţii recomandă în funcţie de zonele problemă:

1. Exces de grăsime pe stomac şi braţe
Acest tip de siluetă presupune o deformare a abdomenului şi a braţelor, însă picioarele rămân foarte subţiri comparativ cu partea de sus a trupului.

Recomandări alimentare
Cu toate că simţi nevoia de ceva dulce este total greşit să apelezi la deserturile bogate în zahăr rafinat. De aceea pentru a potoli această poftă, antrenoaea celebrităţilor recomandă consumul unui fruct. Consumă 4 curmale sau un kiwi cu coajă atunci când pofteşti la ceva dulce.

Recomandări pentru sport
Zece minute de abdomene din picioare pe care trebuie să le faci dimineața imediat după ce te-ai trezit. Ca să execuți corect acest tip de abdomene propuse de specialistă trebuie să stai cu picioarele ușor depărtate, mâinile ridicate în față, paralel cu solul și cu coatele îndoite astfel încât să formezi un unghi de 90 de grade. Mișcă doar partea de sus a corpului dintr-o parte în alta.

2. Exces de grăsime pe șolduri și picioare
Acest tip de siluetă presupune o depunere mai mare a grăsimii în zona șoldurilor, a coapselor și a picioarelor, în general. Talia este subțire și, în general, partea de sus a corpului nu are o musculatură foarte bine tonifiată.

Recomandări alimentare
Consumă alimente bogate în licopen, deoarece această substanță ajută la îmbunătățirea circulației sanguine.
De asemenea, antrenoarea recomandă alimente care au și un conținut ridicat de antioxidanți, precum pepenele roșu, tomatele, grepfrutul și sparanghelul.

Recomandări pentru sport
Tracy Anderson recomandă o activitate care solicită toate grupele musculare, adică înotul. Dacă nu reușești să ajungi frecvent la piscină este recomandat să faci zilnic 10 minute de dans. Alege 3-4 melodii antrenante preferate și dansează cum îți place ție.

3. Exces de grăsime pe fund și spate
Acest tip de siluetă presupune o depunere mai mare de grăsime în special pe fund, astfel încât nu vei avea o linie bine definită și armonioasă a corpului. De asemenea, grăsimea se poate depune preponderent și în zona spatelui.

Recomandări alimentare
Adaugă la mesele tale scorțișoara și turmericul, două condimente care au proprietăți anti-inflamatorii. Câte o linguriță din acest amestec peste micul dejun compus din terci de ovăz sau iaurt cu cereale integrale poate să facă minuni.

Recomandări pentru sport
Tracy Anderson recomandă ridicarea picioarelor cu greutăți aplicate la baza gleznei. Pentru fiecare picior execută câte un set de 30 de ridicări, aducând genunchiul la piept.

4. Exces de grăsime care se depune peste tot
Acest tip de siluetă este una masivă care generează depunerea grăsimilor în toate zonele corpului.

Recomandări alimentare
Carnea de curcan, ouăle și algele marine sunt bogate în tirozină, o substanță care intensifică arderea grăsimilor. Prin urmare, Tracy recomandă consumul acestor alimente.

Recomandări pentru sport
Înotul, abdomenele din picioare recomandate și mai sus sunt câteva dintre exercițiile pe care le recomandă Tracy persoanelor care au o astfel de constituție.

Sursa www.eva.ro