Ce biscuiți poți să consumi în funcție de dieta pe care o ții

Slabeste sanatos cu DuoslimAi poftă uneori să ronțăi un biscuit, fie între mese, fie pentru a-ți face o mică plăcere nevinovată. Află cum să alegi biscuiții, în funcție de afecțiunile de care suferi sau de dietele pe care le urmezi.

Citește etichetele
Prima regulă pentru a alege biscuiții potriviți este să citești etichetele pe care apar ingredienții și valorile nutriționale. Alimentul menționat pe primul loc, pe lista igredienților, este și cel care se află în cantitatea cea mai mare în produsul respectiv.

Dacă ai colesterol…
… alege biscuiți mai puțin grași. Evită biscuiții care au în compoziție acizi grași saturași și acizi grași trans – adică, cei pe bază de ulei de palmier, uleiuri hidrogenate sau materii grase hidrogenate.
Biscuiții natur sau cu cereale integrale sunt o opțiune bună.

Dacă ai diabet…
… alege biscuiții care conțin belșug de fibre, care sunt puțin dulci sau grași. Cei din cereale integrale sunt de preferat.

Dacă ești sportivă…
… consumă batoane de cereale, căci îți dau energia de care ai nevoie. Sunt de trei categorii: batoane pentru efort echilibrat, bogate în glucide și bogate în lipide. Cele din urmă, de obicei acoperite cu ciocolată, sunt recomandate pentru anotimpul friguros, sau când face efort la altitudine.

Fii atentă și la tipul de zahăr care intră în compoziția lor. Siropurile de glucoză, de fructoză, zahărul rafinat sunt absorbite mai rapid ca zaharurile lente (glucidele complexe). Pentru eforturi susținute, glucidele complexe sunt cele recomandate, sursa cea mai bună fiind cerealele integrale, fructele oleaginoase (migdale, alune), siropul de agave șamd.

 Sursa www.clickpentrufemei.ro