Alimente care-ți sporesc senzația de foame

Unele alimente, chiar dacă le mănânci în cantități mari, nu-ți oferă acea senzație de sațietate. În plus, provoacă dependență și-ți pun sănătatea în pericol. Află care sunt acestea pentru a le evita!

Guma de mestecat
De multe ori crezi că mestecatul unei gume îți va păcăli senzația de foame. Adevărul e că mai mult o vei accentua, deoarece vei stimula producția de suc gastric, dar și de salivă. Alege în locul ei o gustare sănătoasă, cum ar fi un fruct sau o mână de nuci ori alune.

Sucurile carbogazoase cu puține calorii
Cu siguranță ești mai tentată să cumperi sucuri dacă vezi că au foarte puține calorii, dar își păstrează gustul clasic. Însă cât de sănătoși sunt îndulcitorii artificiali în comparație cu zahărul? Nu sunt atât de indicați deoarece după fiecare pahar de suc băut vei vedea cum vei simți nevoia să ronțăi câte ceva.

Alimentele semipreparate, interzise la cină
Sunt de obicei sărace în fibre și bogate în calorii. Într-adevăr, este mult mai simplu să prepari o pizza congelată sau doar să pui la copt o plăcintă cu mere. Poate că te vei sătura pentru moment, dar după doar câteva minute vei fi tentată să mai adaugi ceva gustării de seară, iar numărul de calorii va crește considerabil.

Dulciurile, un răsfăț ce ar trebui evitat
Cine poate refuza o porție de prăjiturele cu cremă, niște fursecuri aromate sau câteva bomboane care parcă se topesc în gură? Ar trebui să începi să le eviți, mai ales dacă le consumi din ce în ce mai des. Din punct de vedere caloric ele pot echivala una din mesele principale ale zilei, dar asta nu înseamnă că va domoli și senzația de foame.

Spune pas produselor de patiserie
Aroma îmbietoare a covrigilor calzi sau a cornurilor abia scoase din cuptor poate fi o ispită greu de refuzat. Însă cantitatea de zahăr și de fâină albă din compoziția lor poate fi un factor decisiv atunci când vei hotărî să treci prin fața raionului cu bunățăți fără să le arunci măcar o privire. Sunt contraindicate drept gustare, deoarece nu au deloc substanțe nutritive, ci doar o cantitate însemnată de calorii goale.

Sursa www.clickpentrufemei.ro