8 fructe care te ajută să slăbeşti. Consumă-le proaspete!

Slabeste sanatos cu DuoslimFructele au uneori la fel de multe calorii ca mâncăruri mult mai puţin sănătoase, dar avantajul lor ţine de complexul de vitamine şi de conținutul foarte scăzut de grăsimi. Descoperă 8 fructe care te ajută să slăbeşti, indiferent dacă ţii un regim special sau pur şi simplu vrei să mănânci mai sănătos.

Studiile de specialitate laudă unele fructe pentru ajutorul lor în încercarea de a slăbi. Iată-le pe cele care sunt cu adevărat ușor de găsit și consumat în forma cea mai proaspătă.

Grapefruit
Numeroase cercetări au confirmat efectele acestui fruct pentru o cură de slăbire fără restricții majore. Ingredientele din grapefruit reduc nivelul insulinei, obligând astfel corpul să transforme caloriile în energie pe care o consumă și nu o stochează în depozitele adipoase. Jumătate de grapferuit are numai 36 de calorii și nu include deloc grăsimi. Consumă acest fruct înainte de mese pentru a-i folosi la maxim potențialul.

Pere
Cu până la 6 grame de fibre într-un singur fruct de mărime medie, perele sunt printre cele mai sățioase fructe și ajută organismul să uite de pofta de mâncare. Pectina din pere este responsabilă pentru stabilizarea glicemiei, lucru ce te poate face să renunți definitiv la gustările dintre mese.

Struguri
Cea mai dulce și mai savuroasă opțiune, strugurii conțin mai multe calorii ca alte fructe și mult mai puține fibre, dar sunt un diuretic și laxativ natural. Conținutul ridicat de antioxidanți și vitamine A și K este benefic pentru întregul organism.

Mere
Situate pe locul 2 în topul fructelor bogate în fibre, merele conțin până la 15% din necesarul zilnic de fibre.
Un fruct de mărime medie are aproximativ 81 calorii și este ușor de transportat și păstrat pentru a fi mâncat chiar atunci când foamea te împinge la alegeri mai puțin sănătoase.

Fructe de pădure
De la afine, zmeură, mure și fragi până la merișoare, fructele de pădure oferă arome puternice și un conținut foarte ridicat de fibre. Dacă nu ai acces la fructe de pădure nici măcar congelate, optează pentru căpșune și te vei putea bucura de o gustare dulce dar potrivită pentru o dietă.

Cireșe
Într-o jumătate de ceașcă de cireșe găsești 45 calorii, 2 g fibre și nicio urmă de grăsimi. Conținutul ridicat de apă și fibre le face sățioase, iar gustul dulce poate satisface poftele de ciocolată sau de alte dulciuri mult mai bogate în calorii. Mănâncă-le în sezon, cât mai proaspete, pentru impactul maxim.

Pepene galben
Cu numai 55 calorii într-o ceașcă de pepene galben tăiat cubulețe, acest fruct are un conținut scăzut de grăsimi, dar este foarte bogat în acid folic, potasiu, magneziu și vitamine importante (C și A). Nivelul ridicat de fibre și în apă face din pepenele galben o gustare ideală între mese.

Prune
O prună de mărime medie conține numai 30 calorii, alături de 1 g fibre și nicio urmă de grăsimi. Prunele sunt excelente în rolul de laxativ natural și pot fi mâncate proaspete oricând și oriunde. Gustul dulce este un avantaj important, dar prunele sunt bogate și în vitamina C, care crește imunitatea. Fibrele din îți oferă energie atunci când ai mai multă nevoie, pentru a uita de poftele interzise.

Sursa www.eva.ro