5 băuturi care te îngraşă

Ai grijă la ceea ce mănânci, faci sport şi tot nu reuşeşti să scapi de kilogramele care-ţi dau bătăi de cap. Te-ai gândit că poate băuturile pe care le consumi ar putea să fie un obstacol în cura de slăbire?

Iată care sunt cele mai nocive băuturi pentru silueta ta:

1. Băuturile carbogazoase
Le gustăm cu toţii, însă dacă vrei să slăbeşti ar trebui să stai departe de ele, deoarece conţin zahăr în exces. Nu te amăgi nici cu băuturile carbogazoase dietetice, deorece există numeroase studii care asociază aspartamul (un îndulcitor artificial folosit în majoritatea băuturilor dietetice) cu creşterea în greutate.

2. Sucurile naturale de fructe (din comerţ)
Aceeaşi poveste: zahărul bată-l vina care se găseşte în toate aceste produse pe care le cumperi de la supermarket. Este de preferat să le prepari tu acasă, însă nu le consuma în cantităţi mari pentru că şi ele te pot îngrăşa.

3. Cafeaua în diversele combinaţii
Nu cafeaua simplă îţi poate da de furcă, ci băuturile care combină cafeaua cu diverse arome, creme şi frişcă. Dacă le consumi în fiecare zi vei câştiga cu uşurinţă câte un kilogram pe săptămână, pentru că sunt unele sortimente care au până la 680 de kilocalorii la 300 de grame. Aşa că dacă ţii la silueta ta nu exagera cu ele, ci limitează-te la cafeaua neagră.

4. Milkshake-urile cumpărate
Nu ştii ce conţin şi cu atât mai puţine informaţii cunoşti despre cantitatea de zahăr din ele.
Sunt gustoase, cremoase şi aromate, dar, în acelaşi timp, încărcate cu muuuuulte calorii de care nu scapi atât de uşor. Consumate în fiecare zi, chiar şi în combinaţie cu o dietă echilibrată pot să te îngraşe cu până la 2 kilograme pe săptămână, deoarece sunt sortimente care conţin peste 1000 de kilocalorii/litru.

5. Băuturile energizante
250 mililitri de energizant poate să conţină între 100-150 kilocalorii. Nu ar fi chiar atât de mult, dacă ne-am antrena zilnic şi am limita consumul la o singură doză de băuturi energizante. Însă, există persoane care consumă câte 2-3 doze, fapt care favorizează creşterea în greutate.

Ce-ţi rămâne de băut?
Ştiu la ce te gândeşti: “aia nu, cealaltă nu” … Dar dacă analizăm puţin opţiunile care au rămas nu sunt chiar atât de puţine. S-ar putea să nu te mulţumească în totalitate alegerile corecte pe care trebuie să le faci de dragul siluetei, însă trebuie să ţii cont de faptul că ele nu ajută doar la slăbit, ci şi la menţinerea sănătăţii organismului pentru care lichidele sunt deosebit de importante.
Poţi să bei: apă plată, lapte degresat, cafea neagră (fără să faci excese), ceai verde, sucuri de fructe combinate cu legume proaspăt stoarse (aici ai o multitudine de asocieri pe care le poţi face, în funcţie de preferinţe) şi ceaiurile din plante. Atenţie la sucurile din fructe pentru că şi ele conţin mult zahăr, prin urmare trebuie să le consumi cu moderaţie.

Sursa www.eva.ro