3 fructe exotice pentru un abdomen plat

Ce te faci dacă nu suporți aciditatea portocalei, iar mărul îți provoacă balonări? Profită de sezonul hibernal pentru a adăuga trei fructe exotice în dieta de slăbit.
Fructul pasiunii are efect anticolesterol
Pulpa sa acidulată, alcăuită dintr-o multitudine de mici semințe crocante, este bogată în fibre (7,3 g la fiecare 100 g) și în vitamină B3 (2 mg, un record pentru fructele proaspete). Aceasta din urmă scade nivelul de colesterol și al trigliceridelor.

Când fructul are pielița exterioară neagră, e semn că e gata de degustat. Taie-l în două și, cu ajutorul unei lingurițe, consumă-i pulpa. Aportul ei caloric este de 62 kcal/100 g. O poți folosi în cocteiluri cu fructe sau să o amesteci cu brânză dulce.

Mango e bogat în betacaroten
O jumătate de fruct îți furnizează necesarul zilnic de betacaroten. Mango are un aport caloric mediu: 60 kcal/100g. La cumpărare, alege fructele suple și aromate. Dacă e prea verde, ții fructul câteva zile la temperatura din cameră, și se va mai coace un pic.

Consumă-l cubulețe, în diverse salate, sau prepară un compot. Poți să amesteci bucățile cu lapte de soia sau cu suc de portocale, pentru a o obține un mix plin de vitamine.

Papaia îți face plinul de vitamina C
Sub pielița verde-gălbuie, papaia ascunde o pulpă de culoare portocalie, moale, onctuoasă, cu savoare discretă, bogată în vitamina C (peste 60 mg/100 g, mai mult ca portocala) și în betacaroten. Aportul de calorii e excelent pentru curele de slăbire: 33 kcal/100g.

Alege-o suplă și galbenă pe trei sferturi – e semn că e coaptă. Fructul verde are un gust fad.

Sursa www.clickpentrufemei.ro